Bebis vs Mami

Jag sa ju mer bilder och här kommer det också, först en liten titt på Cs garderob sedan min.


(Lampor som tänds när man öppnar garderoben, därav bländningen)


C är en sucker för hängselbyxor av alla slag, finkläder (skjortor, slipover mm), munktröjor, Nalle Puh och Tigger =)


Detta är hans favoritoutfit for now.



(Min ser ut såhär, iaf delar av den, väskorna på golvet =()


(Accessoarer är ett måste)

(Senaste inköpen, bild 1 är pälsväst, svart väst med lila foder (kort i ryggen) och kavaj med rosa foder, allt present från syster, bild 2 en spetstunika med stjärnor och lilarutig skjorta med volanger, bild 3 är två färgglada tröjor (present från H), bild 4 en väst med paljetter/nitar samt jeansleggings, och bild 5 är en oversize kavaj)




(Bild 1 volangklänning (LOVELY!), bild 2 puffig kjol med hög midja och knyt, mörkblå tight miniskirt, bild 3 mörklila tight miniskirt samt en jeanskjol i ljusrosa, bild 4 knallblå jeans, knallrosa jeans (lovely till sommaren med enkelt vitt linne) samt ett par gråa byxor, bild 5 ljuslila och ljusblå chinos)

(Hehe denna goding hittade jag i Ls garederob massa spetsdetails, fab till lackleggings)

Kommentarer
Postat av: lissa

ge mig din walkincloset... nu tack!!!!!!=)

vet intr vems som är finare, din eller c:s!!

2009-03-06 @ 18:05:04
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Anonym

lord va kläder du har! ja vet, och min plattång explodera idag:S saknar faktiskt de långa håret lite, fast skönare med kort hår:)

2009-03-06 @ 18:06:59
Postat av: Sara

oh lord va kläder du har kvinna! ja vet. min plattång explodera sönder idag:S saknar det långa håret men skönare med kort:)

2009-03-06 @ 18:08:01
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: MLee

JAG ÄR GALET AVUNDSJUK !

2009-03-06 @ 18:10:50
URL: http://storyfmlee.wordpress.com
Postat av: arijana

daj meni malo jebote.........hahahahaha ........samo se salim lolim te i pusaj mi bebisa.

2009-03-06 @ 20:12:24
Postat av: Mimma

Lissa: Du har en hemma så är väl bara att sätta igång och börja fixa ;)



Sara: Haha allt var inte med ju, inget utav de senaste inköpen bland annat för har inte plats nånstans =( haha jag sa ju det !



Mlee: Why? =)



Arijana: Meeen börja handla lite då, var så jag gjorde ;)

2009-03-06 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0