Coffee for me

In need of a BIG cup of coffee
, tro mej. Bebis är ledsen efter sprutorna så man måste bära på honom hela tiden. Går inte att lägga ner honom när han somnat för då blir han ledsen, men lyckades lura honom nu genom att lägga ner mej, på sidan samtidigt som jag la ner honom, då fastnade självklart min arm under honom haha men gick iaf bra, får se hur länge det fungerar.

Sugen på en trip till Ikea, har ju hittat allt till min walking closet, en till skohylla, väskstång, the catwalk-stång med för vet inte hur man ska förklara den, till och med hittat THEE sminkbord! Men vill inte lämna bort C när han är så ledsen, ingen kan ju trösta lika bra som mamma och pappa.


Kind of like that one, svart självklart.

Kommentarer
Postat av: Sara

jäklar va tiden går han fyller ju snart halvåret!! åh jaa vill oxså ha en walkin, får ju inte plats med alla kläder längre:(

2009-03-04 @ 10:50:37
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Ja nu är han snart minimänniska o inte bebis ;) nej jag får inte heller plats längre så måste skaffa fler hyllor =(

2009-03-04 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0