Duellen

För er som undrar vad jag gör, the obvious, kollar spanar kläder och skor självklart. Vill ha stövlar med fransar på, samt skor med fransar på samt sandaler med fransar på, eller inte vill ha MÅSTE HA! C håller på att slå massor på sin gåstol och bara tittar på mej och skrattar, inte åt mej för mej älskar han självklart och skulle aldrig skratta åt mej.

Satt och funderade en stund, ja det händer att jag gör sånt med. H och jag diskuterar ofta varför jag måste handla så mycket kläder. Har visserligen blivit betydligt mindre sedan jag flyttade ihop med honom. När man bodde med mamma och pappa så gick hela lönen åt. Så fort löning kom så passade man på att åka iväg och slösa varenda krona man hade, självklart på kläder och resten av månaden levde man på mamma och pappa, love! Nu kan man ju inte riktigt göra så då man själv har någon att ta hand om och det kostar en del att bo i hus och ha bil mm. Men man kan inte sluta helt bara för det. Har försökt förklara för honom att kläder för mej är samma sak som bilar för honom fast betydligt billigare. Trots att han bara är 26 så har han haft minst 6 bilar, som jag kommer på iaf. Så han är bilkåt (nej inte bilkåt som i det programmet som de visade på teve för ett tag sen, alltså han kommer inte på bilar haha) och jag är klädkåt men han tycker fortfarande att det inte är samma sak, of course not för mitt klädberoende kommer aldrig kosta lika mycket så jag vinner den duellen.


Just let me shop and no one gets hurt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja d e sant :)

2009-03-04 @ 18:11:05
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: lissa

haha klockrent!=)

2009-03-04 @ 22:04:34
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Sara

håller med Lissa, klockrent inlägg! Fatta va bra man hade de när man bodde hemma och shoppa upp hela lönen!

2009-03-05 @ 08:02:49
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: Hehe visst är det =)



Lissa: I know men självklart tycker inte han det haha.



Sara: Skojja inte, ska vi flytta tillbaka haha ;)

2009-03-05 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0