Humörsvängningar

Underbar dag idag, haha snacka om humörsvängningar! Idag har vi träffat M&F, mysigt. Vi tog en promenad till stan och sedan till Kronis för jag fick för mej att göra broccolipaj, den är klar och delicious så ni vet. Jag är ju världens bästa housewife, i know. Ikväll tänkte jag baka vaniljbullar och cupcakes för blev kär i dom jag såg på Som Hemma igår!

Anyways, väntar på att H ska komma hem så vi kan byta till sittdelen i vagnen. C har börjat protestera och tycker inte längre att det är roligt att ligga ner hela tiden så testade att sätta honom upp och han blev så glad men somnade på en gång sötnosen. Därefter är det bråttom för har en date på stan med Love! Ska planeras för nästa shoppingrunda samt biobesök, hallå En Shopoholics Bekännelser, gjordes för enbart mej.


(Försökte skicka denna till L under hela kvällen när vi festade men gick verkligen inte, så kolla här, Dooleys, H har köpt speciella Dooleys glas som är runda i botten men så  länge det är nåt i glaset så tippar dom inte över haha)

Kommentarer
Postat av: Aida

pretty nails, AND MARVELOUS glas!

vart??

2009-03-09 @ 17:33:12
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

gorgoeus som alltid, mysig fika love=)

2009-03-09 @ 19:52:29
Postat av: Mimma

Aida: mmhm the secret är deep blue, mavala =) tyskland kommer glasen från



Lissa: Ja, mysigt as always! love you plutt ;)

2009-03-09 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0