Lattemamma

Vanligt black coffee är way underskattat kan jag säga. Visst är det gott med latte men lite variation skadar inte, säger en lattemamma. Läste ett reportage innan C föddes om vad för slags mamma man är, fanns bland annat något som kallades för lattemamma, undrar vem som kom på det? Men anyways så var det tydligen såna mammor som trots att fått barn inte ger upp den sociala delen av sitt liv utan man går till stan, träffar vänner, fikar, shoppar osv. Lattemammor hittar man främst i storstäderna. Men helt ärligt, vem ger upp den sociala delen av sitt liv för att man får barn. Man kan inte bara sitta hemma hela dagarna och umgås med ett litet barn, visst är det hur underbart som helst, don't get me wrong men man måste ju även få ha ett liv utanför detta. Man måste ju ha någon vuxen att prata med för man kan inte riktigt föra en tvåvägs konversation med ett barn, även om de kan ett antal ord. Tror man skulle tappa förståndet om man bara struntade i att umgås med folk och gav upp allt pga att man fått barn. Så YES, jag är en lattemamma! And damn proud of it.


Kommentarer
Postat av: Sara

I still can´t believe att du är en MAMMA!! Oh lord vad hände??=)

2009-03-31 @ 13:38:14
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: haha Sara, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men hört talas om blommor och bin? Eller kvinna möter man, massa passion, sex och sen kommer bebis, haha skojja. Men du får ju träffa honom snart =)

2009-03-31 @ 13:40:57
Postat av: Sara

hahahaha u`re crasy woman fattar ju HUR de hände men det är ändå jäkligt weird;) jag vill inte riktigt ta de här men du kommer få update sen lovar, du kommer bli så arg du med!!

2009-03-31 @ 16:01:08
URL: http://laala.blogg.se'
Postat av: Mimma

Sara: men jag är världens bästa mamma, du kommer få se ;) o du kommer bli kär i C hehe. what? nu är jag fucking nyfiken !!!

2009-03-31 @ 16:41:33
Postat av: Madde

naw va söt du är gumman. PUSS! världens bästa lattemamma! promenad imorn när jag slutar jobbet fyra kanske? Hör av dig! Pussigen

2009-03-31 @ 16:44:14
URL: http://mariamadeleneberggren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej.

Är 20% på Vs idag.

Vi kanske ska slå till.

2009-03-31 @ 17:27:17
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Madde: just telling the truth =) jao, självklart. jag o C väntar på dej då =) PUSS



Sandra: Är det? jag har fortfarande inte bestämt mej ju =(

2009-03-31 @ 17:34:35
Postat av: Sandra

Oki. Jupp men bara idag tyvärr. Men de brukar ju ha lite sånt ibland så det kommer väl igen.

2009-03-31 @ 17:43:22
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: Ja, men säger till när jasg bestämt mej för alla sidor har sånt i princip hela tiden. Måste förbi din store o kolla vad ni fått in =)

2009-03-31 @ 17:57:45
Postat av: MLee

Yes we are lattemorsor, and we are fucking proud! <3 !

2009-03-31 @ 18:37:29
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Anonym

MLee: Ja, tror inte man skulle palla annars hehe ;)

2009-03-31 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0