Mysfaktor

Åhh, imorgon har jag en date på stan, lovely! Inte för att det finns så mycket att hitta här men man älskar själva sällskapet som äntligen har tid efter sin tenta. Ska antagligen lämna C med H så fort han kommer hem efter jobbet. Gaaah, kan inte sluta tänka på latte med glass i, vill ha. Är riktigt sugen på Snickers med men det har jag ännu inte fått fast tjatat om det sedan i måndags. Alla kan tydligen inte vara lika omtänksamma och söta som jag.



(Denna är både jag och H sugna på, mysfaktor HÖG)

Kommentarer
Postat av: Lissa

ååååh ge mig=) Psss minns du ja som aldrig skulle ha högklackat på mig, men sne kom ja på helvete har man mina ben so why not=)....

imorgon srce moje

2009-03-11 @ 21:05:03
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, men vi funderar på att köpa en sån och ha där skåpet med spriten är, skulle verkligen vara mysigt. I know, är ju det jag försökt förklara för dej halva mitt liv, mission accomplished ;)

2009-03-11 @ 21:13:05
Postat av: lissa

kvinna du är knäpp. nej nu ska jag faktiskt lägga mig tror jag. är helt slut. köpte en ny bok ida så den ska läsas=)

2009-03-11 @ 21:16:22
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Öhh, du menar speciell eller ? ;)

2009-03-11 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0