ShoesShoesShoes

Var på stan med L och träffade även A en stund. Var trevligt som always. Hittade även ett par nya shoes, amazing. Bild kommer nedan självklart, för er nyfikna själar (vet ju att det finns en del). Hittade även ett par underbara uggis till C som han bara måste ha och tro det eller ej, hittade ett nitskärp till honom, love it. Han kommer vara en liten hottie i sommar men det är han redan nu, lilla charmtrollet.


(Way högre klack än på denna bild, men L är ju inte så high på att ta bilder med min underbara dator till mobil)

Kommentarer
Postat av: lissa

baby I would kill for your legs(jaja nu stava ja säkert fel men vem bryr sig) :P

2009-03-24 @ 20:13:27
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: damiri mirza

var köpte du skor govori ili te davim hahahaha

2009-03-24 @ 23:56:30
Postat av: Mimma

Lissa: Lowlifes maybe. Tänk dej att ha världens minsta tuttar, men hängtuttar, bläh ugly såg det på en tjej. Tur att vi är blessed ;)



Hehe bergqvist, finns icke där du bor ;P

2009-03-25 @ 13:48:04
Postat av: sandra

Var köpte du skorna? Hitta liknande i Örebro som jag verkligen vile ha men hade lite för hög klack till och med för mig.



Och jag har tänkt köpa den bikinin jag har på den stora bilden. så ska du köpa nåt är det ju smart om vi köper ihop=)

2009-03-29 @ 03:11:10
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: dom finns på bergqvist, skitsnygga! ja jag funderar faktiskt på det =)

2009-03-30 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0