Love

Lussebullar. Snart ska det ätas lussebullar och drickas mjölk. Först måste jag dock baka. Men det går snabbt, bara jäsningen som tar tid. Lagade världens godaste lunch förut, enligt moi och C. H var lite tveksam. Fläskfilé i aluminiumfolie i ugnen och klyftpotatis till. Köttet var så mjukt så man behövde inte ens använda en kniv.

Igår tog jag och E en runda på stan. Hon hittade världens snyggaste b-day outift. LOVE ! Kvällen bjöd på tacos och film i Dfs. C var så snäll så han sov i sin vagn när det vad dags för nattning och sov i bilen på vägen hem så var bara att flytta över honom till hans säng. Jag säger ju att jag har världens bästa bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0