Nio Timmar Om Dagen

Nyduschad, nymålade naglar. Allt för att förbereda sej inför morgondagen, första arbetsdagen på sisådär 14 månader. Avverkat ett Gossip Girl avsnitt under tiden naglarna målades. H säger Shayla Stylez och jag säger Chuck Bass. Har även planerat vad som kommer bli morgondagens outfit. Mina overkneestövlar (mocka och typ 12 cm klack plus platå, we like), lackleggings, beige satinblus med axelvaddar samt massa accessoarer. Sounds good? Tur att man sitter för det mesta för hade inte varit roligt att stå på fötterna 9 timmar speciellt med tanke på att jag ska ha heels every day.

Men nu till det jobbigaste av allt, bebis. Har absolut inget emot att börja jobba igen. Blir fun med människor och lite omväxling MEN hur ska jag klara mej utan bebis? NIO TIMMAR OM DAGEN. Kommer få panik. Sex timmar utan honom idag och jag höll på att bryta ihop. Vi har ju ändå varit med varandra dygnet runt i typ 22 månader, visst 9 utav dom var han i magen men det räknas ändå.


Kommentarer
Postat av: L

fun fun fun, back in the game, hihihi du klarade en hel dag utan C=)

2009-11-09 @ 21:53:03
Postat av: Mimma

L: ja och nu har jag klarat 6 dagar utan honom, min pluttiluttsnutt !!!!

2009-11-16 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0