Refresh

Tur att jag tog det lugnt i helgen annars hade jag inte kunnat ta mej igenom första veckan på jobbet. Skulle ju egentligen ut men istället så kom L och M hit och vi njöt av sushi, kebabpizza utan kött, popcorn och massa mys ♥ Igår och idag så har det varit så segt på jobbet. Får en snabb refreshutbildning bara för att komma in i det hela och sedan är det bara att köra på som vanligt. Trodde dock jag skulle dö när jag skulle gå hemifrån igår och C stod vid dörren och gallskrek när jag sa hejdå men var inte lika farligt som jag trodde. H är så duktig och jag har fått massa god mat när jag kommit hem på lunchen och efter jobbet. Han som trodde att han inte kunde laga mat, knas.

Längtar tills min nya mobil kommer, om typ 2 veckor så H kan skicka bilder där man KAN se C för med den här lånemobilen jag har så ser man nada.


Kommentarer
Postat av: L

ni är så duktiga ni=) C har tur som har världens bästa föräldrar.... <3

2009-11-10 @ 20:58:33
Postat av: B

Varför kebabpizza utan kött? hehe

2009-11-10 @ 21:18:30
Postat av: H

Now how´s my bitch? Gissa vem som står ute i köket och fixar kvällsmackor åt mig :-p



//H

2009-11-10 @ 21:21:46
Postat av: Mimma

L: i know, i'm the greatest !



B: vet inte. varför äter man sallad ist för kött? :P



H: you're mine?

2009-11-16 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0