Ensam Kille Med Två Tjejer

H har ny mobil. Vi får dock se hur länge till för det är nämligen den som väcker mej på morgonen och inte C. H ställer klockan på kvart i sju fast han börjar jobba åtta. Sen snoozar han fram till halv åtta. Det värsta är att han vaknar inte på en gång när larmet går utan typ 2-3 minuter efter och så ställer han samma fråga varje morgon. Varför har inte larmet gått? Hmm, han lyckas iaf väcka mej och C och jag är lika irriterad varje gång. Varför ställer man inte larmet på halv åtta om man ändå envisas med att snooza tills dess VARJE morgon?

Aja, bebis sover ute och jag ska dricka latte och äta vindruvor, love! Igår hade jag alla mina älsklingar här, M kom och åt lunch här. Sedan kom A förbi, LOVE ! Var evigheter sen då hon flyttat till Oslo och lever livet. Sedan på kvällen kom även L hit. Vad skojj vi hade. Stackars H säger jag bara för kan knappast vara roligt att vara ensam med två tjejer som vaxar benen och pratar om sånt som bara tjejer pratar om. För övrigt så är L gorgeous i håret, vilken transformation, likey.


Kommentarer
Postat av: L

tsck, men ikväll blir de annorlunda

2009-09-09 @ 13:24:44
Postat av: Mimma

L: haha blev ju ingenting av det :P

2009-09-10 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0