Got My Ass Squeezed By Sexy Cupid

Dagen kan inte bli bättre. Startades med en promenad, sällskapet var inte vem som helst utan my love A. Tiden går så snabbt då så man fattar inte ens hur långt eller länge man har gått, that's how fun it is. H fick ta C den här morgonen men de har så roligt ihop. De har tydligen varit iväg på en cykeltur och är nu hos grannen. Jag ska äta lite frulle och sedan får man se vad som händer under dagen, inga planer än så länge. Vet inte vad det blir ikväll för min del. Fest med H, men känner typ ingen eller iväg med L och grilla och sedan utgång? Själv är jag sugen på bio men nope det blir det ju inte.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad var det i paketet du skrev om i inlägget nedan!?



Ha en bra helg oavsett om det blir fest eller bio!

2009-09-12 @ 12:44:33
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: L

följ med mig. behöver dig....

2009-09-12 @ 14:15:22
Postat av: Mimma

Josefine: hmm, ett par lila converse, ett par mockastövletter, skepparjacka, ursöt cardigan, ett par stövlar, lacklegging, ett par snörkängor med klack =) hehe kan lägga upp bild ist =)



L: var ju med =)

2009-09-13 @ 20:46:08
Postat av: malin

tur att du följde med oss

tänk vilken kväll, så underabrt roligt hade jag. =D tack för de! =)

2009-09-14 @ 10:46:01
Postat av: Mimma

malin: ja det där kan jag tänka mej göra oftare hehe ;)

2009-09-15 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0