Controlfreak Nr 1

Då jag troligtvis är den värsta controlfreaken i världen så måste jag ha listor till ALLT. Vare sig om man ska iväg och handla mat, shoppa till mej eller C mm. Till helgen så ska jag och H storhandla mat och det är fun fun fun. Har redan förberett inköpslistan för det men självklart kan man inte hålla sej utan det åker ner massor i kundvagnen som man inte alls planerat.

- Köttfärs Kycklingfilé/klubbor Nötrulle Köttbullar Korv Kassler Laxfilé Kryddkorv Hamburgare Sjömansbiff
- Salami Skinka Pepparsalami Creme Cheese Bonjour Leverpastej Skrattande Kon :))
- Billinge Riven Ost Feta Ost Mozarella Brie
- Tomat Gurka Vitlök Lök Gräslök Champinjoner
- Äpple Banan Vindruvor Melon Jordgubbar
- Pasta
- Oxpytt
- Kaffe Cappuccino
- Bröd Vitlöksbaguetter Korvbröd Hamburgerbröd
- Äppel/Apelsin/Ananas/Multi/Aprikosjuice Cola Fanta
- Mjölk Filmjölk Yoggi Gräddfil Keso Crème Fraiche Margarin
- Vetemjöl
- Såser BBQ Marinad
- Tandkräm Tvål Schampoo
- Tvättmedel Diskmedel Vim
- Blöjor Toapapper
- Chips Ostbågor massa C H O K L A D

Visst ser min lista fin ut? Försöker till och med dela upp det i olika kategorier, så insane är jag. Känns så skönt när man har detta överstökat för visserligen tar saker slut och man får alltid köpa till mjölk, bröd och såna småsaker men på detta så klarar man sej i en månad.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket. :)

2010-04-19 @ 19:33:37
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: you're welcome =)

2010-04-21 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0