What's Love Got To Do With It?

Under veckan på jobbet så satt jag med en tjej som jag gått i samma klass/parellelklass som sen jag började skolan. Har alltid tyckt att människan varit högljudd och allmänt jobbig men anyways så kom vi in på ämnet barn. Så säger hon rakt ut att hon är för egoistisk för att skaffa barn så hon kommer ALDRIG skaffa barn utan nöjer sej med djur istället. Min reaktion var " vad i helvete säger du?".

Igår kom jag att tänka på det vi hade pratat om och kom fram till att människan har ju rätt. Det är klart att man INTE ska skaffa barn om man känner att man är för egoistisk och kommer ändå sätta sina behov före barnets. Det är bara bra om man kommer på något sådant innan man väljer att skaffa barn istället för att förpesta sitt och barnets liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0