What's Somebody Like You Doing In A Place Like This

Jag skulle nog inte klara av att bo i lägenhet igen. Bott ihop med H i 2.5 år nu och hela tiden i hus och man blir så van vid att kunna göra vad man vill med ALLT. Jag får tapetsera (H rättare sagt) hur jag vill, riva väggar, bygga, måla mm. Det bästa av allt är att altan är på G. Trädäcket blev ju klart förra året och nu väntar H på att få svar på bygglovsförfrågan för att kunna glasa in och göra resten. Men anyways, bara det här med att grilla är ju way more fun när man sitter i en trädgård och inte på en balkong i en lägenhet.

Men man har så mycket man vill göra, göra om sovrummet och få dit den vita träväggen, riva väggen mellan kök och vardagsrum för mer öppen planlösning, byta ut köket (svart högblankt), POOL inbyggd i trädäck i anslutning till altan, öppna upp och riva väggen i hallen så det blir öppet till nedervåningen, fixa biorum och hang out rum (biljard, spel mm?), göra om tvättstugan, fixa spa/relaxavdelning i tidigare garage. Kommer säkert på något mer när jag är klar med inlägget. Tänk om man var gjord av pengar och kunde göra allt på en gång. Wiiieee!


One of these maybe ?


Kommentarer
Postat av: Debbie

Ja, att ha egen villa har helt klart sina fördelar :) Love it!

2010-04-14 @ 21:44:36
URL: http://debbie.nu
Postat av: Mimma

Debbie: ja riktigt skönt ju =)

2010-04-15 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0