When I Lose Myself I Think Of You

Jag är finito. Dagen har bestått utav jobb, storhandling av mat (kan vara bland det bästa som finns, blir som ett litet barn inne på affären), rensning av kyl och frys, städning av walk-in (dock väntade jag med att plocka fram vår och sommarkläderna för att inte bli besviken som imorse när jag vaknade och det snöade som tusan), diskning av ett berg lika högt som Mount Everest och till sist blev det gos :)) i Cs säng i över en halvtimme. Det sistnämnda var det bästa med hela dagen.

Imorse fick C en morgonpuss som vanligt och så säger han "älskar dej". Han brukar ju annars upprepa det efter att man sagt det till honom, som allt annat, men nu så säger han det först. Har väl blivit en vanesak för honom då han får höra det en tusen gånger om dagen.

Nu ska jag plocka fram kex, ost och vindruvor så ska jag och H kolla på Face Off. MYS !


Kommentarer
Postat av: L

mys!

2010-04-06 @ 13:03:28
Postat av: Mimma

L: ja var mys ;))

2010-04-06 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0