You Can't Make It Feel Right When You Know That It's Wrong

Varför ska det vara så dåligt väder när jag är ledig. Jobbar sju dagar sen och då slår jag vad om att vädret kommer vara lovely :((. Men får göra det bästa av det. Anyways så har jag gjort mej iordning, ÄNTLIGEN! Bebis sover och då ska man passa på. Ska iväg på en promenad när han vaknar. Han är så söt. Svarta jeans, vit Mickey tee och ett svart/grå cardigan över det. Kommer outfitpics på honon senare än så länge får ni nöja er med det jag har på mej idag. LOVE !

(Arm)band som C så fint kallar det, klocka, ringar, grått/blått nagellack, leggings med skinndetails och min NYA vita seethrough skjorta. Perfekt promenadoutfit. Undrar om man kan ha på sej jeansjacka till detta??!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; njam de kan man säkert men dessa köpte jag på panduro. Där fanns massa olika strl att välja mellan =)

2010-04-09 @ 13:27:16
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: är det en hemsida? :)

2010-04-09 @ 13:29:19
Postat av: Sandra

Nja, de oxå. Men finns butiker lite här & där oxå.

pandurohobby.se annars om du inte hittar någon butik ute i sverige.

2010-04-09 @ 13:55:51
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: thanx ! redan varit inne och snokat hehe=)

2010-04-09 @ 21:48:15
Postat av: Anonym

bara du är snygg i allt

2010-04-10 @ 03:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0