even angels have their wicked schemes

      
trötter här.  ska snart lägga mej bredvid min snarkade bebis och lukta på honom när han sover. det är mys på hög nivå.

vi har haft en trevlig jul. trots den låga julstämningen från min sida. C fick jättefina tröjor kalsonger strumpor spindelmannendräkt pyjamas med mantel bilbana elgitarr med förstärkare och mick bilar filmer världens finaste nalleram mer kläder cdspelare lego mera bilar cdskiva med massa fina sånger som han är förtjust i en sång/lekbok. ja denna unge är inte lite bortskämd.

för mej är ju maten viktigast. namnam. fick massa god mat hos svärisarna. synd att man inte orkar äta hela tiden bara. orkade inte ens med kaffe efter maten.




pics weheartit

Kommentarer
Postat av: L

Kunde tagit med till mig, jag orkar:)

2010-12-26 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0