for it was not into my ear you whispered but into my heart

lördag. underbara lördag. tänk om C skulle få för sej att sova till klockan tio istället för att vakna halv åtta imorse. men ska inte klaga för de flesta barnen ät uppe way innan det. idag har jag planer för, hör och häpna, mej själv! planer som H och C inte får följa med på. blir lite alonetime vilket är nödvändigt ibland. som jag och min snygging A diskuterade i veckan, vi får inte tiden att räcka till. hur ska man hinna med att jobba 9 timmar varje dag och hämta C på dagis. komma hem och fixa mat diska plocka undan tvätta och TRÄNA ?! jag son hatar att lämna bort C överhuvudtaget skulle aldrig få för mej att åka ifrån honom de 2-3 timmarna vi har varje dag efter jobbet. vi kom iaf fram till att det bara är såna människor som inte har något liv, arbete, skola eller vänner som hinner träna varje dag. undrar om man ska ta ledigt från jobbet en månad, stänga av telefonen så ingen kan nå en och sedan träna arslet av sej ? fast nej, gillar mitt liv som det är.



pics weheartit

Kommentarer
Postat av: L

Det har du fan rätt i för med jobb skola vänner familj så hinner man inte träna varje dag:/

2010-12-11 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0