my baby shot me down

min lilla kiddo är sjuk. gillas inte. nu ligger han och vilar framför Pippi. tidigare idag så går jag in till köket och hittar C med min iphone och så säger han att det ringer. då har han tagit min iphone, låst upp den och ringt mormor. tidigare visste han ju bara hur man låste upp den. tittade på youtubeklipp och bläddrade bland dom. tog kort och kollade genom alla bilder på telen. smart kiddo. han har fått det från mej. och jag har precis målat naglarna. vintervitt blev det.



pics weheartit

Kommentarer
Postat av: L

Haha din baby är bääääääst:)

2010-12-13 @ 15:31:06
Postat av: Manar

sv: Jag vet och den kostar bar 199 kr!!!!!

2010-12-13 @ 16:30:45
URL: http://miiimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0