How Was I Supposed To Know

Mysigt väder. Nästan så jag vill ut och åka pulka med C men han uppskattar inte all snö han får i ansiktet. Istället så passar vi på att städa, iaf jag. Han sitter i sin stol och ritar. Måste köpa kritor till honom för nu sitter han med en tråkig blyertspenna. Hur vissta jag att han skulle vilja måla när han är så liten.

Är dessutom väldigt sugen på att baka men det får bli ikväll när L kommer hit. H kommer iaf hem med lunch sen så slipper laga något. Igår testades även onlinepizza. Sjukt bra !

Måste även lägga in massa musik på min kära iphone. 16GB så kvittar hur många bilder man tar så finns det hur mkt utrymme som helst. LOVE !


Kommentarer
Postat av: L

snart kommer jag, måste bara överleva denna helvetesfärd med bussen till Kga, tur att jag slipper detta om 6 mån... hihi

2010-02-03 @ 15:12:39
Postat av: SANAZ

Åhh vill oxå åka pulka...eller nä stjärtlapp :D fast här i våra backar ligger hundskit överallt..mysigt..

2010-02-04 @ 09:11:08
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fin blogg :) Hur är det?

2010-02-05 @ 15:25:47
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: elena

Hej! Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

Hur har din dag varit ? :D

2010-02-07 @ 09:40:10
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: mmhm då har du sommarlov =)



Sanaz: mmhm pulka fast stjärtlapp är det lite mer fart i hehe =)



Carolina: tack så mkt =) bara bra. själv?



Elena: Hejsan ! tack så mkt =) den har varit lååång. inte så roligt att vara sjuker. dindå ? =)

2010-02-12 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0