On My Knees I'll Ask Last Chance For One Last Dance

Jag och låttexter. Har a thing för fina texter. Är oftast det första jag lyssnar på i en låt. Musiken kan vara hur dålig som helst men kan fortfarande innehålla en underbar text.

Anyways, var med C till doktorn förut och det visade sej att bebis har öroninflammation så nu ska han få pencillin i fem dagar. STACKARS MIN LILLA BEBIS ! Så imorgon skulle jag till jobbet efter att själv ha varit sjuk i fem dagar men det blir vab ist.

För övrigt så strular bloggen som tusan. Igår gick det självklart inte att uppdatera och jag hade massor att skriva. Samma tidigare idag så efter många om och men skaffade jag FACEBOOK. Förstår mej fortfarande inte på det. Men alla tjatar ju om det hela tiden. Till och med en fyrtioåring på mitt jobb har det och inte jag!



...cause with you I'd withstand all of hell to hold your hand

Kommentarer
Postat av: L

tom en 40-åring hahah. tro mig mycket äldre än så har det:P

2010-02-16 @ 21:23:17
Postat av: Mimma

L: haha ok. why? no life?

2010-02-17 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0