Saknar Min L

Saknar min L

Inte träffat henne sen i tisdags. Men så är det väl när man har massa plugg med skolan och jobb på det. Fattar inte hur jag ska klara mej utan henne när hon ska plugga utomlands dessutom. But don't blame her med tanke på att hon ska försörja mej med sin VD lön sen ;) 50 000:- i månaden (till och börja med) duger tycker jag.

Vad långa dagarna är när man sitter hemma själv och är sjuk. Men har iaf lagat lasagne och fått i mej mat. Snart kommer dessutom min bebis hem så jag kan pussa på honom. H måste visa mej hur fasiken man lägger in videos från telefonen till dator för jag fattar nada och mitt temprament är not to play with.


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Håller absolut med.

2010-02-12 @ 15:42:36
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: l

i love you, imorgon är jag ju din eeeeen lång stund:)

2010-02-12 @ 19:22:34
Postat av: Mimma

Johanna: =)



L: love you 2. hmm imorgon? ska vi göra då hah

2010-02-12 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0