You Know I'd Fight For You But How Can I Fight Someone Who Isn't Ever There?

Nattat världens bästa bebis, nyduschad och go ♥ Med ena handen håller han min hand och med den andra klappar han mej på huvudet. Titt som tätt så trycker han huvudet mot spjälorna på sängen och vill ha en puss... men inte vart som helst. Man ska pussa på ögonlocket när han blundar. Är inte det kärlek på hög nivå ?!!!

Funderar på om bebis ska få en ny säng. Vet egentligen inte hur gamla dom ska vara för att sova i en "vanlig" säng men känns som att han är tillräckligt stor. Han vart ju 17 månader i fredags. Dessutom kan han klättra upp i sofforna och ner från sofforna och de är högre än sängen jag har i tanke. De flesta barnsängarna brukar ju vara väldigt låga och ha ett skyddsräcke på sidan så att barnen inte trillar ur.

Nu väntar jag på H och sushi. Hör och häpna, H undrade om vi kunde äta sushi. Och så säger dom att man inte kan förändra killar.

Vill även tillägga att min bebis har sagt att han älskar mej. Helt omöjligt att han förstår innebörden av de orden men man blir lika rörd för det. L fick också höra det. H fick höra det första av alla, förra veckan. Trollungen pratar konstant sedan han börjat på dagis. Han upprepar ALLT man säger.


Kommentarer
Postat av: L

ÅÅÅÅH JA BEHÖVEE PUSSAE GE MIG HONOM:) SNORUNGEN MIN <3<3

2010-02-28 @ 23:50:30
Postat av: Mimma

L: mmhm du kanske får träffa honom imorgon =)

2010-03-02 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0