Jag Har Så Bra Inflytande

...på H. När jag introducerade Elin Kling för honom så var hon tydligen inte snygg. Han faller för Laila Bagge, porrskådisar, Pamela Anderson osv (you get the point). Men nu helt plötsligt så är han helt in love with Kling. Can't blame him men måste ju ändå ta åt mej äran. Han gick från trashy till classy, om man säger så.

Anyways fast jag också är helt galen i Kling så måste jag erkänna att Claudia var bäst igår kväll. Hon kan omöjligt vara nybörjare. Men tror Kling kommer bli bäst om hon bara får träna lite mer för charmen finns där så det enda som fattas är tekniken. Hon såg en aning stel ut men snart är hon bäst av dom alla.

Vad jag inte tänkte på, Rabih biter sej i läppen hela tiden. Var H som sa det. Något vi har gemensamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0