Even Forever Don't Seem Like Long Enough

Ont i halsen och öronen! Kan det bli värre? Kommer säkert sluta med att C blir sjuk :(( Har inte ens någon matlust och det säger väl allt. H är iaf iväg och handlar sushi för han var sugen på det (vilka bra saker jag lär honom, äta sushi). Ska se om jag får i mej nåt då. Hämtade iaf C på dagis förut så cyklade vi från dagis upp till mamma och pappa, säkert 1.5 mil med tanke på alla omvägar man måste ta. Kände mej svettig som en gris när vi kom fram fast var inte ens det. Kanske inte var så smart gjort när man inte mår särskilt bra.

















Kommentarer
Postat av: L

jag tar hand om dig om du tar hand om mig.

2010-05-19 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0