what if it's lost behind words we could never find

work tomorrow! men det går nog fort. måste börja träna. tror att det är därför jag ständigt är trött. för jag knappt rör på mej. men konstigt nog så hinner jag inte heller sätta mej ner och ta det lugnt förrän C sover på kvällarna. hmm kanske finns nåt mellanting för småbarnföräldrar. nåt som inte betyder att minst två timmar med C försvinner bara för att man måste ta sej till gymmet och back. klämma in lite träning också förståss. undrar om det är dom där reebokskorna som är grejjen. om jag tar på mej dom under dagarna när jag springer efter C så kanske jag får den där perfekta rumpan och de där perfekta benen som de gör reklam för!


pics weheartit

Kommentarer
Postat av: L

Haha måste vara så, du är ju så klok babe:)

2010-11-03 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0