i just can't pull myself away

katastrofdag och den har knappt börjat! nummer ett - stopp i diskhon. nummer två - klart att regnet kommer precis när vi ska cykla till dagis. nummer tre - widån fick byta plats så vem ska jag nu snacka skit med? som om inte allt detta var nog så är C jätte trotsig och vill inte att jag ska natta honom eller något. han är van vid att få göra precis vad han vill och självklart är det endast jag som säger ifrån så då är jag the bad guy. dessutom är H trött på att jag tjatar så någon som vet vart man kan hitta en fräsch trea?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra med en fräsch trea?

2010-09-14 @ 19:14:50
Postat av: L

Killar är puckade!!!!

2010-09-14 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0