everyone picks their own poison

    

bebis fick vattenkoppor igår så nu gäller det att underhålla honom den kommande veckan då han inte får gå tillbaka till dagis förrän dom har torkat ut. han är så snäll. det enda han klagat på än så länge är att han har ont i håret för det finns massa vattenkoppor i hårbotten. tror jag mår mer dåligt över det än vad han gör. mitt mammahjärta är inte att leka med.

anyways. vi har målat färdigt bordet. fick målas tre gånger. väntar nu på att det sista ska torka och sedan ska det sättas ihop. H har även tagit bort ett litet fönster som vi hade i vardagsrummet, som hade glas i alla regnbågens färger. var säkert fint på 60-talet när huset byggdes men nej tack nu.


pics weheartit

Kommentarer
Postat av: anna hoffre

nej det har jag tyvärr inte, men jag är säker på att de är bra! =)

2011-01-10 @ 15:41:14
URL: http://chicanna.blogg.se/
Postat av: L

Snyggaste bordet ever!!!! Vill också ha

2011-01-10 @ 21:34:05
Postat av: Karin

Hoppas han blir frisk fort skrutten.

Vattenkoppor e inte kul.

2011-01-13 @ 09:54:05
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0