pic rainshower

 


 
dessa herrar stod för undehållningen. större sångtalanger får man leta efter.


jag och min andra snygga hälft ♥


nej han spelar inte spel utan fixar musik ;)


vi hade en egen kock så behöver jag ens nämna att allting smakade delicious


L ♥ R


jag ville inte fastna på bild denna gång. men min snygga hårfärg ville det ;)


vi struntade i det där med att duka fint för här är det faktiskt maten som är viktigast. notera att vi var nyttiga och åt både broccoli och grillad tomat.


vin ♥


vi bjuder på oss själv


såhär såg killarna ut innan de entrade badtunnan. denna filuring smög runt i köket och lyssnade på allt smaskigt som vi tjejor pratade om i vardagsrummet och konstaterade till slut att tjejer är mer besatta av sex än killar ?!


såhär såg det ut efter badtunnan och strax innan tolvslaget.


jag och min bästa vän pälsen
 

jag och min snyggaste hårfärg ever gick ut strax innan tolvslaget för puss och kramkalas.


pusskalaset fortsatte inomhus men snart var det badtunna för hela slanten även för tjejorna. resulterade i att de flesta blev förkylda till och med sjuka men så går det när man inte går upp förrän vid tre på morgonen.


Kommentarer
Postat av: L

love it love it, dock är rubb lite skeptisk men jag sa att jag var tillräckligt fin för oss båda på sista bilden;)

2011-01-04 @ 20:56:18
Postat av: Anna

Jättesnygg hårfärg har du tjejen!

Hur lyckades du få den perfekta röda färgen?:)

2011-01-04 @ 20:57:08
Postat av: Cissi

Sjukt fin hårfärg har du tjejen:) Passade dig perfekt!

2011-01-04 @ 21:01:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Catherine

Hej!

Var har du köpt din pälsjacka, jättefin btw(=

2011-01-04 @ 23:40:21
Postat av: Emelie

sv. men eller hur?? Älskar details ;)

Sjukt söt vovve btw <3

2011-01-10 @ 15:35:51
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0