do just once what others say you can't do, and you will never pay attention to their limitations again.

sugen på lite (massa massa massa) goda drinkar! MEN jag hatar att lämna bort C för natten. skulle dock behöva en utekväll och rejäl sovmorgon men får alltid dåligt samvete efter det. förstår inte att det finns mammor som festar varje/varannan helg och har inga problem att lämna bort sina barn. visserligen är det upp till var och en men mitt lilla mammahjärta skulle dö av att vara utan C så ofta. helgerna är ju vår hitta på saker/mystid. men att gå ut en gång varje halvår som moi är nog oxå lite väl överdrivet. som min barnmorska sa till mej, jag måste börjar tänka lite mer på mej själv, lite alonetime, utekvällar osv är bara bra tydligen. anyways! röntgen för knät - check. Cs tandläkarbesök - check! gick hur bra som helst hos tandis. C var snäll och gapade stort även när tandläkaren inte ens tittade haha. han hade jättefina och jätterena tänder. såg så bra ut så behöver inte gå dit på iaf 1.5 år. SKÖNT att höra :)
pics we<3it

Kommentarer
Postat av: Lissa

C kan väl hänga med grabbarna någon kväll så shaekar vi ruuumpa;)

2011-10-18 @ 20:55:13
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0