i wish i had an ocean

som om tisdagar inte är tråkiga nog så fick jag migrän. får ju inte ta mina migräntabletter pga graviditeten. kan orsaka missbildningar samt missfall så var bara att bita ihop. klarade av att jobba till klockan två sen sprang jag hem och la men i soffan. det gör så galet ont så började till och med gråta. sov till och från till klockan åtta. nattade sötnos som H lämnade hos farmor och farfar efter dagis så jag fick vila. åt två mackor och la mej igen. vaknade imorse och mår bättre. men sovit jättedåligt och är helt slut. huvudet är iaf bättre. tacka gud för naproxen mylan! det bästa som finns men är bara att hålla ut tills bebis kommer.



pics we<3it

Kommentarer
Postat av: Desirée

sv: Tack, kul att du gillade den! :D



btw: översta bilden var jättecool! :)

2012-02-08 @ 13:16:05
URL: http://ludtkes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0